Jak na média

Jan Pospíšil

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
120
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2011
Formát
16x22 cm
ISBN
978-80-7402-071-1
EAN
9788074020711
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů. Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.
Jak na média

220 Kč


  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu